Hemma allena .

Pappa har dragit iväg på dans med sin fjälla så jag sitter här helt själv . Lillebror är hos mamma och "nötar"  . Så vad ska då jag roa mig med ? Sitta här antagligen , eller hitta nån bra film/program på TV och glo på . Har iaf tagit fram lite chips å dipp . Ska se om jag kan rota fram lite julmust också , hade suttit fint !

I övrigt har jag försökt använda min symaskin idag . Skulle lägga upp ett par jeans som var typ 1 dm för långa .. Det tog en evighet eftersom tråden hela tiden gick av och allt bara trasslade sig .. De är klara nu iaf , men det ser för jävligt ut . Mamma får fixa dem sen nån dag när hon har lust . Och så skulle jag ju byta resåren i ett par gamla mysbyxor , gick också åt helvete ... Det ser hemskt ut och jag kom bara knappt halvvägs innan jag gav upp . Får väl se om jag har nån ork till det imorgon . Bläää på sånt som inte funkar !

Å en liten parantes ; ibland undrar jag vad det är för folk jag är släkt med . Sjukt .

Nu blir det att vidareutforska internets möjligheter !
Take care .


Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0