Jobb, julmarknad och julklappar .

OMG vad det är mkt att göra på jobbet nu . Torsdag och igår var ju helt galna , massa kunder . Och det konstigaste är att de kommer alltid i omgångar . Jag menar , det är precis som att de står å väntar utanför och säger "Yes nu är vi 10 st , nu går vi in samtidigt!". Blä på det . Och jag är inte speciellt stresstålig heller så ibland vill man bara sjunka genom golvet . Men det är bara att stå ut , bra att möta det man har svårt för . Har iaf blivit frågad om jag vill jobba under julveckan , och det är ju klart jag vill :D Man tackar inte nej till att tjäna lite pengar och samtidigt få erfarenhet . Men jag trivs på jobbet också , även om det tog ett tag att vänja sig vid en väldigt rak boss med väldigt hög röst :P En vecka kvar på APU'n nu iaf , får se hur många dagars jobb det blir i julveckan .

Idag var det julmarknad i stan , och Light Confusion stod såklart och sålde . Även våra kära klassisar Tidlös och Knife for life var där . Trevligt att träffa dem igen ! Jag tyckte vi sålde på rätt bra , blev av med en del iaf . Dock är ju vissa saker populärare än andra , men det gör ju ingenting :) Blir julmarknad imorgon med och eftersom det blev en del luckor på vårt bord så har jag och Freja gjort knäck och kola ikväll som ska säljas imorgon . Vi har också slagit in lite ängla-paket :) Hoppas det blir lika mkt folk imorgon , håll tummen för det !

Och nu ikväll efter att Frejis lämnat mig har jag fixat till ytterligare några julklappar . 2 kvar nu som ska slås in , dock är de lite kniviga så jag får fundera ett tag på hur jag ska lyckas .

Å nu ropar kudden på mig .
Sov så gott , mina vänner :)

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0