Tillbaks i Lund .

Jaha , jag hann vara hos mi corazon i ca en timme innan chefen ringer och ber mig komma . Tydligen bara hon i butiken , massa folk sjuka osv . Så det var ju bara att masa sig till tåget som gick 20 min senare . Man vill ju inte tacka nej till att tjäna lite pengar :) När jag väl kommer till Lund är där redan 4 pers , chefen inräknad . Så fattade inte varför jag skulle komma , men det är ju inte mitt problem . Dagen gick rätt smärtfritt , inte så mkt kaos som jag förväntat . Slutade halv 8 och halvsprang till tåget som gick 18.42 . Mi corazon mötte mig utanför lägenheten och vi gick tillsammans till Ica för att handla , det hade vi planerat att göra då vid lunch-tiden men se det smög sig :P Kom fram till att ingen av oss orkade laga mat så det fick bli två Grandiosa pizzor . Hungrig som en varg var jag , och därför också sjukt irriterad på allting! Maten var väl klar vid halv 10 typ . Bläää och jag som inte hade ätit sen 10 på morgonen . Jo jag åt förresten 2 clemisar , men heja på det ! Till maten kollade vi på filmen Vinterviken, inte spec bra men är inte min genre heller så kanske därför .

Och nu har vi precis gjort Mozart-kulor , eller Bach-bollar som baby just kallade dem . Vet inte om de heter så egentligen , men det är iaf nougat och mandelmassa rullat till en boll och doppat i choklad . Mumma ! Känns ju normalt att göra julgodis klockan 00 på natten men så är det iaf :)

Nu ska vi ta å mysa ner oss , jag börjar bli riktigt trött och somnar nog omedelbums när jag lagt huvudet på kudden . Dröm vackra drömmar !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0