Ursäkta , vilken dag är det imorgon ?

Jobb , jobb å jobb . Har jobbat både igår och idag . Fullt ös medvetslös säger jag bara .. Igår blev det en 12 timmars arbetsdag och idag ca 9 . Är ju lagom , längtar till lönekuvertet kommer .  Men det har varit sjukt kul att jobba ändå , även om jag är slutkörd nu . Fick en julklapp av chefen också , såå snällt ! Har inte öppnat den än , får se om man kan hålla sig tills imorgon .

Appropå imorgon så har jag ingen julkänsla , alls . Och det verkar som att många känner likadant . Usch , man vill ju verkligen känna att det nalkas julmys med nära och kära . Men , för mig är imorgon bara en vanlig dag . Änsålänge , kanske kommer nån efterlängtad julkänsle-attack imorgon när man hittar julstrumpan :)

Nu ska jag hoppa in i duschen .
Kikar kanske in en sväng senare , om jag inte somnat .
Tjo !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0