Finally free .

Hemma från skolan precis , haft 2,5 timmes data och svenskaprov .
Provet gick väl sådär, orkade inte anstränga mig spec mkt men iaf tillräckligt för att bli godkänd. På datan skulle vi bli klara med vår julhemsida . Det blev vi inte, men min gruppkompanjon ska sätta ihop den hemma . Bra fördelning , jag har gjort alla bilder i Photoshop sen sätter han ihop dem med css, html och dreamweaver . Jävla tur , för jag har fortfarande inte förstått mig på mer än det mest grundläggande i webbdesign .
Men det var ju lite därför som jag fixade denna bloggen :)
Kanske blir det till att pilla lite ytterligare med den idag , göra någon ny design eller så . Får se . Jag ska iaf passa på och spela lite The Sims 2 nu medans jag är hemma och har tid till det . Eller så skriver jag julkort :P *hihi*

Peace out

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0