Hemma helt alena .

Nu är jag i hässleholm igen efter en helg hemma hos mor . Kan ju ta tåget 40 min senare om jag är här , så det är skönt . Dock är jag ensam här , Claudio kommer ju inte förrän på måndag . Usch , lite konstigt är det faktiskt att han inte är här . Men jag klarar mig nog . Har precis tagit mig en öl och gjort lite negerbollar , är inte ett dugg trött men jag borde ju sova snart . Imorgon är The Big boss tillbaks på praktiken , så vi får väl se om jag kommer trivas lika bra . Det kommer tydligen en till praktikant , från Vilan . Det ska bli lite spännande faktiskt . Kommer väl bli en del mer jobb i o med första advent , eller så blir det tvärt om eftersom vi blir en person till . Vi får väl se .

Sen återstår ju frågan , jobba eller festa helgen den 12-14 ?
Jag behöver pengarna , men jag vill ju festa och så har vi ju egentligen bestämt festen med . Gah !

Ahja , nu ska jag ta en ny öl och sitta och tycka lite synd om mig själv .
Hejsvejs !

Kommentarer
Louise

Vad jobbar du med då? Eller du jobbar på din praktikplats på helgerna med? .

Haha, tycka synd om sig själv får man göra ibland ;) ..

Svar från min blogg: Alltså, jag tror inte att jag tror på de övernaturliga :S.. Men efter något sånt så börjar man ju fundera? ..

Hahaa, jaaa ^^ 4 är värre ;) Men jag går bara till 12 x''3

2008-11-24 @ 13:50:12
URL: http://www.nogg.se/muppenludde
Linda

Tack! Jag hade förmodligen också skrivit själva recepten på datorn om jag hade haft en skrivare, men nu har jag inte det tyvärr så jag har inget val. Vissa recept kan bli svåra eftersom de är så långa!

2008-11-25 @ 10:35:13
URL: http://www.knorrigt.com



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0