Recept och design

Okej det blev inget spelande innan.
Började så smått på min receptsamling istället. Tänkte skriva ner några recept från mammas samling som jag bara måste ha sen när jag flyttar hemifrån. Ska göra en fin pärm till dem också, så småningom :)

Sen blev det lite Photoshop . Har gjort en ny bakgrund med lite vintertema. Dock vet jag inte om den kommer användas, och om den nu ska det så kommer jag inte byta förrän i december. Kommer bli ny header och färg i samma veva då.

Imorgon är jag ledig, eller det är iaf ingen skola . Dock ska jag hem till Frejis och fixa lite med våra ljusstakar . Hoppas vi får mycket gjort. Vi vill ju ha mycket att sälja sen. Ståltrådshjärtanen verkar vara populära, kanske blir att vi fortsätter sälja dem sen också, med lite ny design och sånt mys.

Efter fixandet kanske det blir shopping med mi corazon . Inget bestämt än men det hade ju varit mysigt att åka till Lund eller Malmö en sväng, kanske fixa en del julklappar. Plus att jag vill till Lagerhaus. Min absoluta favorit affär <3

Nu blir det tv, kanske nått att tugga på och sen ska jag sussa sååå sött .

Take care !

PS: Grattis Snuffe, älskade vän, till körkortet !!!

Kommentarer
sandra

haha, jag så mkt för att du tänkte på mig ;)

2008-11-14 @ 12:09:14



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0