Saker och Ting !

Lördag idag då ja . Klockan ringde 06.25 , det var bara till att pallra sig upp och ha koll på läget innan jag drog vidare till Norr och Saker & Ting-marknaden . Där stod vi och frös i ca 5 timmar innan vi gav upp . Fick inte så mkt sålt tyvärr , eller jo om man räknar med det som Simonas pappa och min pappa köpte så :P Men annars var det nog bara till att täcka kostnaden för platsen på marknaden . Hoppas på bättre tur nästa helg , när det är julmarknad på torget som gäller . Jag köpte faktiskt ett par hemmastickade strumpor på marknaden , 40 kr fick jag ge men det var de värt . Skitsnygga ! Ska lägga in lite bilder senare ikväll tänkte jag .

I övrigt så har pappsen varit här på kvällsmat och lite skitsnack ikväll innan han för bara en liten stund sedan drog vidare mot dans i Valje . Som vi inte alls var sugna att följa med på ;) Så vi ska bara sitta hemma och mysa , kanske kolla på någon film . Håller på med en julklapp till mamsen också , riktigt skoj och snyggt blir det . Kul att få ge bort hemmagjorda saker och jag tror det uppskattas mkt också .

Nä nu ska jag gå och ta mig ett glas julmust !
Tjingeling på er .

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0