Shopping i Lund

Dagen började 7.30 . Jag gick upp och ... eller fan skit i det .
Iaf så har vi fixat en del med ljusstakarna idag, gjort klart en del men har tyvärr fortfarande kvar att göra . Men det får vi fixa senare . Kan ju alltid sitta och pyssla med det när vi är på Saker & Ting :)

Sen åkte jag och Claudio till Lund för att ta en shoppingtur. Hur mysigt som helst , Lund är ju verkligen en supermysig stad . Längtar efter att gå runt där under julskyltningen :) Iaf så blev det några julklappar inhandlade, vilket är skönt . Sen köpte jag en del från Panduro också som kommer användas till julklappsinslagningen .. Alltså jag bara ÄLSKAR Panduro , hade jag haft pengar till det så hade jag köpt upp hela affären! En liten dröm jag har är att faktiskt jobba i en sån pysselaffär, det hade verkligen varit helt underbart ! Alla som ska få julklappar av mig i år kan vänta sig en välarbetad inslagning ;)

Nu ska jag äta negerbollar och tvinga corazon att sätta igång Ducktales <3 .

Tjingeling

Kommentarer
Jasse

Åååh me love Lund SÅKLART...( :



Det blir svart...jajamensan!

Önskar er en trevlig helg!



Kramiz kusin Jasse

2008-11-14 @ 22:54:04
URL: http://jasse.webblogg.se/
Jasse

Sv: Thanx...Jepp de ska jag göra!

Hälsa du me så gott till alla!



Kramiz

2008-11-14 @ 23:46:52
URL: http://jasse.webblogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0