Sjöbloms

Mhm första dagen på praktiken idag .  Härlig dag , gått fort . Har haft å göra hela dagen .  Och folket där är ju jätterara!  Jag ser fram emot 4 veckor där faktiskt ! Och nu ska jag börja lära mig hitta i Lund också ! Lyckades gå lite halvt vilse innan på lunchen , eller jag hade iaf ingen aning om var jag var ett tag men Lunds centrum är ju inte så stort , så jag hittade ganska snabbt rätt igen :) Hittade två affärer som jag ville kollat i i fredags , men så visste jag inte alls var de låg . Men nu vet jag :P Imorgon blir det full fart igen , så jag ska strax gå å lägga mig .

Nattinatti !


Kommentarer
Louise

Vilka affärer var de då? ;)

Svar från min blogg: Haha, jag sprang vilse i björket på uppvärmningen i skolan, också IG i geo;) .. Det ligger vid.. Hrm.. Bowlinghallen?.. Där är en massa stenålderståg där? tror de är ett museeum..Låter bekant? ;)

Tack för ordet :D

2008-11-18 @ 22:53:34
URL: http://www.nogg.se/muppenludde
Anonym

Du slipper...har inte tvingat dig : p



Ha en fin kväll!

2008-11-19 @ 21:18:34
Jasse

Mmm...de var jag som skrev här ovan ( :

2008-11-19 @ 21:19:48
URL: http://jasse.webblogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0