Nu är det klippt ...

Jag är numera korthårig !
Okej inte jättekort hårig men ändå . Klippte säker 8 cm minst .
Vet inte vad jag ska göra med håret nu , det är ju för kort för att sätta upp :S
Nån som har lust att komma och vara kreativ ?
Och förresten så ska den röda färgen också bort så inom kort kommer jag vara brunhårig igen !

Halloweenfest ikväll , innan dess blir det styling hos Erica :)
Vi kommer vara såååå snygga !
Håll tummarna , idag ska lösögonfransarna på ! :D

( kommer lägga in bilder på frisyr och fest senare .  om inte här så på min bilddagbok  )

Kommentarer
Jasse

Självklart får du lägga in bilder här oxå, annars blir jag besviken...för du e numera en adlad bloggare fniss



Sv: Hehe...javisst e de niceá ( :

Har ett par gröna oxå...ÄLSKAR ATT CHOCKA



Fotografen diggade "mina" ögon ler så de blev en hel del bilder! Bara dem blir bra oxå!

2008-10-27 @ 19:07:36
URL: http://jasse.webblogg.se/
Louise

Attans vad snygg blogg du fixat :P

2008-10-27 @ 21:12:24
URL: http://www.nogg.se/muppenludde
Bjernalt

Haha, jo sjukt snygga blev vi ju ;) Grrrrrrrrrrrrr <3

2008-10-28 @ 10:57:44



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0