Finally !

Åååh vad skönt !
Nu är äntligen Kultur & Stilhistorian avklarad . Redovisning idag .
Drygt att lyssna på alla faktiskt , men så är det alltid .
Blev lite mysigt med frukt och tigerkaka iaf :)

Hem och vända , sen stack jag faktiskt till gymmet . Jag är så duktig .
Gick dock segt idag , var länge sen sist *skäms*

Imorgon funderar jag på att stanna hemma och sova .
Men ja , jag borde inte vara så busig .
Kanske lite shopping med Robin , jag måste lyckas överala honom att inte köpa beiga chinos !

Ikväll är det Lost som gäller , faktiskt .
Blev besviken igår när jag kom på att det inte var tisdag :(

Tjenis !

Kommentarer
Anonym

tycker du kan vara busig på fredag istället...

2009-04-21 @ 21:51:58
Lislis

tigerkaka is the shit!

2009-04-21 @ 22:59:00



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0