Gårdagen .

Knappt jag orkade gå till skolan på morgonen , var helt väck i skallen .
Mycket som hänt och sagts kvällen innan .
Men fick iaf masa mig iväg , dock var det inte spec mkt arbete i skolan ändå .
Mamma hämtade mig när vi slutat . Åkte hem och fikade lite .
Sen gick vi en runda på staden , lite studentshopping bland annat .
Hittade en nära på perfekt bh som jag kan ha under studentklänningen .
Snacka om att jag blev glad . För jag ville verkligen inte gå utan bh !
Nästa gång jag köper klänning ska jag inte ha nån som kräver specialbh !
Skor letade vi också , men hittade ingenting .
Jo ett par , men de fanns inte i min storlek tyvärr :/ Så jag får leta vidare .

Efter shoppingrundan åkte vi hem och fixade mat .
Sen skulle jag snygga till mig inför kvällens festande .
Klädpanik , javisst ! Jag orkade inte klä upp mig speciellt mycket ifs .
Freja gnällde på mig för att jag aldrig kom , men va fan !
Mamma följde iaf mig till Freja sen vid halv 9-tiden .
Då var det lite pressad stämning på festen må jag säga .
Men allt lättades upp när jag kom , såklart !
Lite nytt folk , lite gammalt . Trevlig kväll må jag säga !

Ikväll blir det nog fest igen . Halleda .
Emma från igår ska ha förfest i Hässleholm .
Vi får se vad som händer efter det , om det blir utgång eller åka hemåt .
Sista tåget hem går iaf 2 , annars får jag sova i Hässleholm nånstans .

Tjingeling !

Kommentarer
Louise

Problem med att hitta skor? :P Samma här ^^



Svar: Simpor & Grodfötter finns inte att ladda ner, eller ens köpa. SVT har tydligen problem med att bestämma vem som äger de. Så de kan inte visa de heller :O..

2009-04-19 @ 14:33:45
URL: http://muppenludde.blogg.se/
Frejis

OM du sov i hässleholm nånstans......

Men fan vad kul vi hade

2009-04-19 @ 15:05:13



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0