Kämpigt !

Åh jag ville bara fortsätta sova imorse !
Ville inte alls gå till skolan , och det var väldigt nära att jag inte gjorde det heller.
Men , jag masade mig faktiskt iväg . Får ju vara lite duktig .
Hade kunnat vara en rolig estet om det inte hade varit en massa onödig väntan .
Började iaf måla lite på mitt mästerverk  "Already gone" , i popkonst-style :D
UFen var riktigt meningslös som vanligt . Sitta och glo hela lektionen , wiho !
Är iaf på god väg på Årsredovisningen . Skönt det ! Vill bara bli av med skiten .
Och naturkunskapen är ju bara kaos , flummig lärare AB !
Man fattar inte ett skit . Jävla tur att det bara är en lektion kvar .

Fan , finns risk för att jag fått magkatarr . Inte alls bra .
Känns som att massor har det nu , men big surprise liksom .
Nåväl , bara att försöka ta de lugnt och hoppas på att det inte blir värre .

Jag och Freja är fan sjuka egentligen .
Massa helt galna sms hela dagen , oh my lord !
Plus att Lisas rim var det bästa ever ! :D *tumme upp!*

Kommentarer
Lislis

hahahh ;D tur att ni inte är så pryda och propra för i så fall hade jag väl fått en bitchslap! eller menar jag BEAchslap?! ;D

2009-04-22 @ 22:45:59
Frejis

Vaddå dom smsen va väl helt normala?

Och Lisa har precis kommit på ett nytt underverk!! Beachslap XD

2009-04-23 @ 16:41:50



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0