Nationellt prov .

Det gick inte alls bra idag alltså .
Fick ingen som helst inspiration och allt gick jättesegt !
Snacka om att jag är glad om jag blir godkänd .
Känns som att verkligen ligger på gränsen *suck* .
Nåja , talet gick ju faktiskt rätt bra , så man får hoppas att det väger upp lite .

Efter provet stack jag och tränade en timme minsann .
Skönt var det . Sen hem och slänga allt i tvätten och dra vidare till stationen .
Halvvägs till stationen fick jag ta av mig min jacka , var ju förjävla varmt !
Så jag gick i bara t-shirt . Åååh vad härligt det var !
Hoppas nu våren har kommit för att stanna .

Kommentarer
Louise

Nationella gick kasst.

yeay :D var wunderbart väder idag med :D

svar: "bara" 70 dagar x'') de är lååång tid ju :P

2009-04-02 @ 15:08:47
URL: http://www.nogg.se/muppenludde
KalsongLinus

Kul att du deltar i tävlingen ;) Lycka till!

Puss o smek

2009-04-03 @ 05:35:12
URL: http://kalsonglinus.blogspot.com/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0