Påsk .

Jahapp , sitter nu hos C's föräldrar i Kinna .
Åkte hit i torsdags , lite sleten var man allt då !
Har typ ingen koll på dagarna nu , förvirrande detta !

Köpte röda Converse igår iaf , fett najs .
Kollade efter studentskor och nån väska med men hittade inget kul .
Måste börja planera lite tills studenten nu känner jag .

Men iaf , kom nyss tillbaks från några vänner till familjen .
Blev grillat där , mums . Sen vart det ifs rätt segt men ..
De pratar ju spanska , och ja hur mkt spanska kan jag liksom ?!
Men ja , det var ju trevligt i mellanåt iaf .
Det känns som att man inte gör annat än äter här alltså .
Kolla här :
x Frukost/lunch vid 11tiden , omelett med ost och skinka .
x Grillning vid 15-16 , korv till förrätt och kött till varmrätt !
x Kaffe och kaka
x Togs fram chips och godis .
x  Mat igen vid 22 .. Resterna av grillningen .
Alltså , det är svårt att försöka tänka på vikten här !
Och bara en sån sak som att äta värsta maten vid 22 !
Det är jag ju verkligen inte van vid . Orkar ju inte äta nått .
Roligt igår , det serverades lax med sallad och nån räkröra .
(Räkröran var för jävla god!!)
Och jag trodde ju det var själva varmrätten , en såndär lagom lunch liksom .
Men icke , sen kommer värsta skaldjursgrattängen också !
Den orkade jag inte ens äta halva av (fick varsin skål , kanske 15cm i diameter)
Man känner sig rätt oartig när man bara petar i maten , men va fan ?!
Men ja , de är ju vana vid detta så ..

Nu blir det väl nån film iaf . Blir nog sent ikväll igen har jag en känsla av .
Glad påsk , för er som bryr er !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0