Brudbuketten .




Jaha , då var det avklarat .
Jävligt frustrerande på fredagkvällen .
Monica hade inte köpt murgröna som jag beställt .
Hon tyckte jag kunde plocka ute .
Jovisst , och hur snygg är den ? Helt gles och hård .
Nej . Vid 8tiden gav jag upp helt .
Kläckte ur mig den briljanta idén att dra till Maxi .
Och sån tur man har , det fanns murgröna att köpa där .
Så , buketten blev som jag tänkt mig till slut .
Tack vare mig själv . Och fy fan vad jag var sur på Monica .
Men , bruden och alla andra blev nöjda och det är ju tur det .
Tack Freja för hjälpen , hade varit jobbigt utan dig !

På bilden är hänget lite buskigt .
Det fixade jag till efter bilden tagits .
Jag hade för mkt att tänka på och har därför ingen bättre bild .



Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0