Happening !

Min dag :

Vakna 06.40 . Bara till att upp och klä sig .
Käkar frulle och lite så .
Tåget till Perstorp 07.50 . USCH !
Kommer dit , upptäcker att ingen väntar på oss .
Ringer och efterlyser mor . Hon trodde vi skulle komma en timme senare .
Tack ! Kenneth kör i racerfart och hämtar oss .
Hänger i Oderljunga en stund . Sen far familjen Mortensen till Vallåkra .
Dumpar av lillebror , jag och mamma kör vidare till Helsingborg .
En sväng inom Landskrona för att leta efter bensinmack .
Hittade ingen . Fet omväg helt i onödan .
In på IKEA och glodde lite . Köpte inte ett skit , faktiskt !
Vidare in på Väla . Var för trött för att orka shoppa .
Men blev bättre efter en smarrig pastasallad .
Slutade med att jag spenderade 600 spänn lite drygt .
Egentligen 600 spänn som jag inte har .
Men va fan , pengar om typ en vecka .
Iaf . Körde och hämtade lillebror igen .
Han körde hem . Det var en nära döden-upplevelse som heter duga .
Det hade nog mamma med . Hon vrålade "Men kör inte av vägen!!" .
Men det sket lillebror i . Han körde rally på nån liten krokig väg mitt i skogen .
Fast hey , jag överlevde iaf !
Kom hem vid 17 . In och starta datorn . Abstinens !
Väntade på att pappa skulle komma och hämta mig .
Tick tack tick tack .
Klockan blev typ halv 22 innan han kom . Men , inte mig emot .
Ut till Fj , snackar lite . Kollar lite bilder .
Pappa däckar och jag bråkar med lillebrors dator .
Datorn startade om sig själv mitt under diskrensning .
Krävde kontroll av diskenhet 4 ggr .
Blåskärm och underliga ljud . Yaaay ! Underbart med krånglande teknik .
Nu ska jag strax sova .
Upp 09.30 imorgon . Tandis 10.50 .
Håll tummen att det inte ösregnar när jag ska promenera
de där 30 min in till centrala Fjälkinge .
Hoppas man inte stöter på nån man känner till .
Sen är det dags för Arbetsförmodligen 14.30 . Hurra då .

Nu , nattinatti !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0