Mer idag än igår .

Yaa , det blev 6 disneyfilmer igår .
Alice i Underlandet , Bambi
Mulan , Bilar
Bambi 2 och Dumbo .
Mkt najs . Kollade från typ 23tiden tror jag .
Spelade lite Wii med . Gick ju inte speciellt bra .
Men så hade jag aldrig spelat det innan heller .
Jag somnade vid 7isch . Tror jag iaf .
Vaknade vid 9 av att grannungarna var ute och skrek .
Somnade dock om .
Vid 11tiden var jag klarvaken . Hur pigg som helst .
Det är mer än vad man kan säga om min rumskamrat .
Han ville minsann inte vakna .
Så jag kollade på Bilar en gång till (A)
Drog iaf hem vid 16tiden .

Körde till pappa en snabbis , sen hem till stan och parkera bilen .
Gick direkt till tåget för att åka till Hässle .
Min mobil hade kommit :D :D
Gissa om jag är glad nu ! Den är så fin !
I love it <3

Nu ska jag nog käka lite glass . Fy på mig .

Kommentarer
MissMagicGirl

Mysigt med disneykväll!

2009-08-05 @ 13:32:41
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0