Tröstätande .

Ja .
Idag tröstäter jag och Freja av två enkla anledningar .
Vi är arbetslösa och singlar .
Fy fasen .
För min del blev det Smarties och lite Cola .
Damn , det gör gott !

Har knappt gjort nått vettigt idag .
Vaknade vid 11 tiden . Skitseg .
Ville somna om men kunde inte . Snyft .
Packade , åt och sen gick jag till banken .
Hämtade ut min skatteåterbäring på otroliga 265 kr !
Sen vidare till stationen och Hässlehåla .
Hänger hos C några dagar nu .

Har btw fått igenom LSS nu .
Riktigt gött .
Innebär att jag får mer pengar i månaden .
Och att jag kan åka utomlands med gänget och få betalt för det !
Awesome !
Dock måste jag verkligen hitta ett jobb .
Men var ?


Kommentarer
Frejis

Jag tröståt dock aldrig igår.... Fick in lite andra tankar i mitt huve så det löste sig haha :P

2009-08-25 @ 11:12:39
URL: http://frejis.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0