Juldagen .

Hade en mkt mysig jul igår hos pappa .
Hände inget speciellt .
Kollade på Kalle , drack glögg och åt peppisar .
Sen mat , dansk julmat ftw ! Så jävla gott är det .
Slappa lite vid TV'n , prata lite skit .
Julklappsöppning och sen bara chill resten av kvällen .
Strax innan 10 kom Jonas också , massa mys <3

Fick en burk full med sten och 1500 kr + ett ljus av pappa .
Honom i ett nötskal att lägga pengar i allt annat än kuvert .
Av Jonas fick jag en parfym , Britney Spears' Fantasy .
Och ja , ni som känner mig vet att Brittan inte är min största idol direkt .
Och jag är heller inget vidare fan av rosa , som flaskan var .
Men jag måste säga att hon har gjort ett bra jobb med denna parfymen .
Luktade så jävla gott ! Helt underbar.
Så glöm inte att lukta mig lite extra på halsen vid nästa fest !

Idag händer inte mycket .
Jag vägrar dra ut och festa idag , förstår inte meningen .
Men sen å andra sidan , har inte varit festsugen på ett tag nu heller .
Kör ut till Jonas senare ikväll , hämtmat , Wii och mys .
Me like .

Smell ya later !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0