Slutjobbat .

Jahapp , sista dagen i blomsteraffären avklarad .
Har jobbat ihop 70 timmar , jag är rätt nöjd .
Kommer bli överlycklig när pengarna kommer .
Fick till å med sluta tidigare idag , halv 5 gick jag hem .
Hade planterat upp exakt alla blommor i källaren .
Och så behövde de ingen hjälp på Maxi .
Plus att jag hade inte ätit nån lunch heller så var inte lönt för mig att stanna .
Så jävla gött att komma hem lite tidigare än vanligt .
Blev ju rätt sent igår .

Har btw fått beställning på träd också , kul !
5 st som ska levereras imorgon , och ett stort som jag kan fixa senare .
Är en som köpte av mig på marknaden som hörde av sig .
Fasen vilken tur att jag satte lappar på produkterna med min mail på :)
Har ett träd kvar att göra , får se om jag pallar med det ikväll .
Sen kan jag inkassera 400 kr till . Oh yeaah !

Sitter hemma hos Jonas nu .
Han nördar PS3 , kör rally i Dirt 2 . Väldigt socialt .
Men lugnt för min del , nu kan ju jag nörda dator ifred :P

Snart sova dock hoppas jag .
Är ganska sliten efter jobb 9 dagar i sträck , är ju inte direkt van (A)
Imorgon är det sovmorgon iaf , skööönt !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0