Ett års-dagen .

Jag och baby har haft en dömysig dag .
Blev slappt som fasiken med film (Patrik 1,5) och sen lite tecknat , tills det var dags för mat .
Vi gick till King's Head och guuuud vad det stället är mysigt !
Maten var toppengod !
Till förrätt blev det vitlöksbröd med tzatziki .
Sen åt jag grillad kycklingfile med cider- & dragonsås och potatisgratäng ,
medans baby åt nåntinglindad fläskfile med rödvinssås och också potatisgratäng .
Till efterrätt blev det mango sorbet .
MUUUMS ! Man var mätt och belåten när man knallade därifrån .
Nu har vi precis kollat på en film till (Horton) och nu hoppas jag på mer tecknat !


Nästa helg är det GBG och Sticky som gäller .
Och jag längtar som en galning !!
Blir lite mer seriöst ett års-firande då :)

Te amo mi corazon <3

Kommentarer
marika

det lät jättemysigt :) <3

2009-02-22 @ 00:49:53
URL: http://marikaelinjosefine.blogg.se/
Mystet

Det var verkligen en jättemysig dag baby <3 till king's head får vi helt klart ta oss fler gånger sugen på att testa deras burgare nångång ;) GBG kommer bli toppen :D Älskar dej sååå min sockerbeda glöm aldrig det! <3<3<3

2009-02-22 @ 16:20:12



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0