Läxor .

Jahapp här sitter jag nu och är duktig .
Har gjort klart samhällsarbetet och det känns så jävla skönt ! Nu väntar bara att sätta ihop alla de
andras texter till ett häfte samt att göra en powerpoint presentation . Men det går ganska fort , får jag hoppas.
Sen har jag faktiskt skrivit ut all fakta vi kan täkas behöva till naturarbetet om strålning med .
Nu ska vi bara skriva ihop det . Bråttom bråttom , ska vara klart på onsdag .

Men ja , sen är det ju de där förbannade snittblommorna . Jag orkar verkligen inte med dem !
Dock hade ett G suttit fint nu , eftersom det var ett sånt fett IG på det förra :S

Usch . Nej nu får jag ta tag i allt igen . En stund till iaf .
Vill ju hjälpa pappa på övervåningen också sen :)

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0