Måndagen .

Det var väldigt segt att gå upp i morse , ville bara stanna kvar under täcket och sova vidare med mi tesoro ! Men ack nej jag fick pallra mig upp . Dock har det varit väldig lugnt idag på jobbet , och det var bara skönt . Hann med en massa annat iaf :) Blev middag på SubWay , hade rabattkupong så jag fick en extra macka om jag köpte ett meal . Så jag ville vara snäll och ta med en hem till Claudio och beställde en helt i hans smak . Med vitlökssås , bland annat . Ajdå , jag tänkte inte mig för där . Så när jag skulle hem och öppnade garderobsdörren för att ta jacka och väska så osade det vitlök nått så kolosalt . Stackars de som satt i närheten av mig på tåget sen säger jag bara ! Hihi , så kan det gå :P

Jag köpte faktiskt med mig en röd ros hem till mi tesoro också . 
Bara för att jag älskar honom så mycket <3
Och har man ingen vas så tar man vad man har , i detta fallet en smirnoff ice-flaska :)

Sen är jag fortfarande inte nöjd med min design .
Hallå , var tog ramen runt hela alltet vägen ?
Kom tillbaka !!

Kommentarer
C

Tack så mycket för rosen baby det var verkligen gullit <3... bloggen är jättesnygg nu. kul att du äntligen fått till det ;) helt i min smak av färger me ;) kyssar <3

2009-02-04 @ 00:23:32



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0