Myskväll !




Oh yea , myspys med Erica ikväll .
Blev en Ica-pizza , en stor påse godis och CocaCola .
Efter Melodifestivalen kollade vi på Wrong Turn 2 ,
och jag kommer drömma mardrömmar ikväll !
Tack för umgänget snygging <3




Jobbet idag var helt fuckat . Kom en timme försent eftersom min mobil hade bestämt sig för att ställa om sig en timme . Tjo på det . Nåväl , det var väldigt lugnt faktiskt så vi fick mycket annat gjort . Dock så bestämmer sig alla kunder för att dyka upp ca 15 min innan stängning . TACK FÖR DET ! Typ kaos , och detta gjorde att jag missade tåget så jag fick vänta en timme i Lund . *suck* Jag kom till stan kvart i 6 , Erica kom typ halv = en kvart för sent .
Så min dag har bestått av en massa väntetider . Men , det var värt det :)

På måndag kommer lönen , äntligen . Undra hur mycket det blir denna gången .

Inte mkt kul folk på MSN nu . Så jag tror jag går och lägger mig .
Kanske kollar på en film till , får se :)

Nattinatti !

Kommentarer
Bjernalt

Åhhhhhhhhhhhh Tack själv :D:D:D <3

2009-02-08 @ 01:11:18
Jasse

Ja klart hon var bäst...fattar inte hur Sv-folket röstar egentligen men att hon heller inte kom vidare sen med juryn...DÅLIGT



Ja Shirleys röst var inte alls på topp igår men sedan har hon ju haft en paus...Men men...



Önskar även dig en underbar söndag!

Kramiz

2009-02-08 @ 16:02:53
URL: http://jasse.webblogg.se/
Kicki

Ja visst är det :D



Jag vet faktiskt inte, det enda jag vet är att säsong tre har börjat komma ut så man kan tanka iaf :P

2009-02-08 @ 20:10:57
URL: http://studiokiix.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0