UF-företag .

Alltså , det är en jävligt dum uppfinning . Vi har 6 företag i vår klass , jag tror att iaf 5 av dem är irriterade på varandra inom gruppen . Bra plan att ha det i 3an så att alla blir ovänner och hatar varandra lagom till studenten . För det är ju jävligt lätt hänt . Är man fler än en så är det ju bara så att man har olika viljor , vilket kan leda till en jävla massa skit . Alla har olika syn på saker och ting . Det funkar ett tag , när det är nytt och man liksom tänker "jaja skit samma, låt gå för denna gången" . Men när man har tänkt så några gånger så tröttnar man , "Hallå , gör som jag vill nån gång!" . Blä liksom .

Och nu är det ju inte heller nån hemlighet att vår lilla grupp också har problem . 4 viljor , tankesätt och engagemang . Det kan bara sluta i kaos . Jag har tröttnat , jag pallar inte med det med . Det var kul med företaget i början men nu har man verkligen ingen lust längre . Speciellt inte när de känns som att man får göra allt själv . Varför blir det så ? Jag menar man har ju för fasen ett gemensamt ansvar i ett företag . Eller ptja , företag är väl egentligen att ta i men nu får det kallas så tills vidare . Vill man ha nått gjort måste man tydligen göra det själv . *Suck !* Ett tag såg det ljust ut , jag trodde liksom att det skulle bli ett någorlunda vettigt men ack så fel jag hade . Ansträng er nu för fan ! Och offra lite själv , det har jag gjort ! Det är 3 månader kvar nu . Ska vi överleva ?

Imorgon blir det drama , och jag missar det ! *Snyft*

Kommentarer
Frejis

kunde inte ha sagt det bättre själv!!

2009-02-12 @ 17:15:44
URL: http://frejis.blogg.se/
marika

Det låter inte särskilt bra det. men keep up the good work du så ska du nog se att det blir bra för dig iaf ! :) <3

2009-02-12 @ 17:23:44
URL: http://marikaelinjosefine.blogg.se/
Kicki

Sv: Det är riktigt störande. Därför ska jag kräva ett helt nytt objektiv så jag slipper det där.. Jo dom ligger inte bra till hos mig iallafall..

2009-02-12 @ 17:36:31
URL: http://studiokiix.blogg.se/
Lislis

hahah drama i morgon?! vad händer i skolan och i klassen när man är borta i två dagar? låter iaf som en rysare! jag vill höra mer ;D

2009-02-12 @ 20:51:36
Ofeliaaa

Härligt att höra detta från ännu en person.. skönt att veta att man inte är ensam i denna skiten..

Men vi har lärt oss en sak,, vi ska aldrig starta ett företag till med någon annan..

Drama..´? vad för drama??

2009-02-16 @ 23:13:55



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0