13 av 17 , inte illa !

Först vill jag bara säga : GRATTIS CARRO TILL KÖRKORTET !
Hehe , nu är det bara 4 kvar i klassen som inte har .
2 av dem hoppas vi hinner klara det innan studenten , håller tummarna för er !

Idag var det kaos i tågtrafiken .
De hade datafel/signalfel så alla tåg i hela Skåne, Blekinge och Småland stod stilla .
Jag skulle ta 16.23 tåget till Hässle hade jag tänkt .
Men tji fick jag . 18.02 kunde jag åka , med buss !
Som tur var så gick den direkt till Hässle så det gick relativt fort .

Och på Webbdesignen idag så fortsatte vi jobba med FreeHand .
Kul program det , när man lär sig hur det funkar :)
Gjorde ett par tatueringar och en "serietidnings-bild" förra gången ,
och denna gången skulle vi göra 3 olika loggor .
Mina loggor blev sådär . Jag är ju inte spec kunnig än , men jag är nöjd faktiskt .
Hoppas bara läraren gillar dem :P

Imorgon är det ingen skola . SKÖNT !
Dock måste jag ändå göra en del skolarbeten , men det har jag ju tid med .
På kvällen blir det partyparty , dock inte så länge .
Men vi ska ha kul ändå :D

Jobb på lördag , åh vad det känns bra !

Kommentarer
Jasse

Nope inte haft grå desig förr. Innan denhär så hade jag svart, rött o vitt och innan den juldesignen!

Fast det är nog inte lätt att hålla reda på min bloggdesign då jag ändrat den ett par ggr hehe : p Men älskar att pyssla med just webbdesign, på så sätt lär jag mig oxå mer o mer!^^

2009-01-22 @ 23:52:42
URL: http://jasse.webblogg.se/
Jasse

Ja för denna designen har jag nu haft i 3 dagar fast under uppbyggnad och det är den nog fortfarande hehe....



Nope inte ännu men dock erbjudande ( : och härifrån ska vi komma innan sommaren hoppas vi. Skönt att fixa saker i god tid.



Ha en fin dag!



Kramiz

2009-01-23 @ 11:27:51
URL: http://jasse.webblogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0