Avancerad stadskörning .

Japp det blev så att jag körde till Malmö idag .
Dock vad mamma med som c/o driver :) Och det gick faktiskt jättebra !
Trots att vi kom in i Malmö lagom när rusningstrafiken började .
Blev ett par felkörningar så vi fick köra och vända , men slutligen hittade vi fram .
Uschanemej , hade inte mamma varit med hade jag aldrig klarat det .
Tack mamma <3

Iaf , detta fick vi med oss hem :

Digitalt trumset

Det är alltså ett digitalt trumset . Toppenbra !
Hörs bara i hörlurar/stereo så man slipper störa grannarna mitt i natten .
Så ja , nu kanske man får lära sig spela lite trummor med .
Fast vi vet ju hur det gick med mitt gitarrspelande . Erhm :$

Kommentarer
Alexander Vx2

Svar på din kommentar på min blogg: Tack så mycket! :) För att få skärpan bra i såna bilder måste man ha väldigt kort exponeringstid, men det medför också att man måste ha mycket ljus. I just den bilden hade jag exponeringstiden på 1/200, bländaren på 5.3 och hade den inbyggda blixten aktiverad.

2009-01-30 @ 22:14:58
URL: http://vxii.se



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0