Börjar bli biten ...

Jahapp , nu har jag blivit medlem på Bloglovin med .
Herreminskapare , det här med mitt bloggande blir ju bara värre å värre .
Skulle ju bara pilla med designen :P

Nu sitter jag och planerar vad nästa desin ska bli .
Tror jag fortsätter på svart-vitt-rött faktiskt .
Enkelt å stilrent .
Blir nog lite tatueringsinspirerat också :D

Snart skola igen . Ska njuta av den sista dagen på lovet imorgon !

Pusselipusspuss
(med en liten tanke till min DBCMF)

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Jasse

Så lite så...( :

2009-01-07 @ 01:29:41
URL: http://jasse.webblogg.se/
Bjernalt

Awwwwwwwwwwwwwwwww känner mig hedrad <3

2009-01-07 @ 11:22:37



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0