Dagens prövningar .

Dagen började med körlektion , gick bra förutom att jag körde för fort . Ajja bajja !
Har lektion imorgon igen , får bättra mig då .
Sen blev det film och mys med C som ännu inte klivit upp ut sängen (fast klockan var efter 11) .
Kollade på "Jiddra inte med Zohan" . Den var godkänd :)
Sen begav vi oss ut på staden , jag skulle fixa VISA-kort bland annat .
Dock visade det sig att jag inte fick lov att ha VISA för att jag inte pluggar på högskola
eller har en inkomst på 100 000 / år .
Illa , jag vet ju folk som har VISA även om de inte passar in på de där kraven .
Men men , ska försöka i Hässleholms bank . De är kanske snällare där .
Bara för att trösta mig lite blev det shopping . Fast jag köpte faktiskt bara sånt jag behöver .
Blev en svart tjocktröja (modell kille) och örhängen till 5 av mina 7 hål :P
Fick ju även min lön idag , eller jag reagerade iaf idag på att jag fått .
Från de där dagarna vid jul i Lund fick jag 3100:- .
Så jag är glad :D
Pengarna går nog till sparande och tatuering .
Ikväll är det jag och C som står för maten . Ska tillagas Flygande Kurre . YUMMIE !

Solong !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0