Detta har jag i shoppingbagen ...

Minsann , jag köpte faktiskt min studentklänning på Shock .
898:- gick den lös på . Helt ok enligt mig .
Jag känner mig faktiskt skitsnygg i den också !
Den är inte vit , för den är röd ! Palla vara som alla andra ;)

I övrigt köpte jag :
x Väggkalender (som jag tänkt köpa i 2 månader)
x Silverpenna
x Kuvert , C4 . (bra att ha?)
x 4 rullar presentpapper , (orange, turkos, vit och lila med mönster)

Freja hade riktig tur , hon hittade både student- och balklänning !
Jag är lite avis faktiskt . Och det blev rätt billigt med , 2000:- för båda .
Dock har hon mkt enklare att hitta klänningar och sånt ,
är ju mkt mer hennes stil än min .
Men jag ska nog lyckas hitta nån så småningom :D
Blir väl Stockholm och Göteborg nästa gång .

Kommentarer
Lislis

låter skitsnyggt med en röd klänning! jag hittade en jättefin i lund i går, den var typ röd/orange/gul, men min mamma dissade den på direkten "men lisa, det blir ju fel om du kommer i röd och så kommer alla andra i vit liksom.." och jag bliev skitsur! men YES nu har jag ett argument för att köpa den ändå!! :D



btw, i morgon vill jag se dig rita den och beskriva klänningen!

2009-01-27 @ 22:59:09



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0