Klänning till balen .

Jag och Frejis tog en sväng in på den där klänningbutiken i Gallerian idag .
Fanns ju hur mkt som helst ! Vi tittade inte så jättenoga faktiskt ,
men vi fick en liten bild om vad de har för utbud .
Ingenting som jag föll pladask för egentligen .
Även om jag faktiskt hittade en snygg röd, halvlång klänning med svart spets .
(Finns i skyltfönstret, för er som vet vilken butik jag snackar om) .
Den hade jag faktiskt kunnat tänka mig att ha som studentklänning ,
dock vet jag inte om jag ens klär i den .
Vi planerar iaf att ta en tripp till Lund och Malmö för att spana in utbudet där .
Och självklart blir Shock en av anhalterna i Malmö !
Fast ... Man kanske skulle låta skräddarsy en klänning ?!

<3

Kommentarer
Malin

ja, det ar hon!! jag ar sa stolt over henner och glad att jag kan utnyttja hennes talang :P

2009-01-15 @ 02:33:47
URL: http://malinsresa.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0