Måndag , men jag är hyffsat pigg !

Fick masa mig upp till skolan klockan 8 idag . Är van vid att börja vid 15 . Slutar 17 .
Men det var rätt kul , nu fick man träffa nästan hela klassen igen med . Såg inte mkt av dem förra veckan .
Vi började förbereda för Öppet Hus . Blev en massa producerande .
Faaan vad trögt det gick måste jag erkänna :P Innan man kom på vad man skulle göra å så .
Men det blir nog bra i slutändan ! HV3 är ju jävligt bra :D

Har för övrigt varit duktig å börjat med grupparbetet med .
Ska på samhällen skriva om 70talet . Sjukt kul :D
Är nog den första läxan/arbetet som jag vill ta tag i !
Men nu när jag (förhoppningsvis) slipper plugga teorin så är det bara logiskt att ta tag i skolan igen .
Var så jävla lat förra terminen .
Kommer nog vara ledig mkt mer än jag brukar denna sista terminen .
Och mkt mer som ska fixas å planeras .
God damn , jag måste ta tag i mitt liv !!

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0