Ny körning bokad .

Japp , nästa vecka ska jag försöka få kortet igen .
Hoppas verkligen jag inte klantar till det den gången med !
Vill ha körkortet klart !!

Idag väntar ett besök hos frisören . Snacka om att det behövs .
Kommer klippas kort igen , antagligen , eftersom mitt hår är så förbannat slitet .
Men det är bara skönt att bli av med det .
Sen åker jag till Hässleholm för att bo några dagar hos mi tesoro <3

Jobb på lördag , eventuellt fredag också .
Å så hade det varit trevligt med utgång fre eller lör med .
Nån som är sugen på att bjuda på ett glas ? :) (A)

Nu ska jag hitta nya roliga bloggar att följa .
C ya !

Kommentarer
Sonja

Åh, lycka till du!!!



Själv övningskör jag just nu, svårt och läskigt är det x)

2009-01-16 @ 15:47:39
URL: http://sonjat.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0