Snart bege mig hemåt .

Ja ska snart åka hem till Kristianstad .
Blir en liten shopping tur med mamsen , vill ha lite nytt :)
Sen måste jag nog ta tag i mina läxor innan festen ikväll .

Men känner jag mig själv rätt så blir det nog såhär :
Istället för att göra mina läxor så börjar jag leka med Photoshop .
Vilket ifs är bra på sitt sätt , vill ju ändra designen här .
Men , jag måste verkligen ta tag i skolan nu igen . Har inte brytt mig på rätt länge .
Usch ja , ser ni mig inne på datorn , säg till mig att gå därifrån !
PLZ !

Kommentarer
Louise

Nej, det med att kugga är INTE roligt.. Vet hur det känns =/ jag kuggade ju TVÅ gånger dessutom.. Men sen när man väl klarade det så var det ju lugnt ;) haha. Har haft mitt körkort i tre månader nu, så det är inte så länge. Nej, men det är verkligen en helt otrolig känsla! :) Har du kört nåt nu efteråt då?

2009-01-23 @ 18:02:15
URL: http://theoman.blogg.se/
Louise

haha ja, jag är oxå rätt färsk! ;) åååh. du har inte kört själv!? Det MÅSTE du göra snart.. DET är speciellt! Jag körde rätt mycket i början när jag fortfarande bodde hemma och fick låna mammas bil.. Men nu när jag flyttat blir det inte mycket, eftersom jag inte har nån bil =/ Men jag funderar starkt på att skaffa en. Fast det är ju så himla dyrt! :S Hur är det med Bea annars då?

2009-01-23 @ 19:09:48
URL: http://theoman.blogg.se/
photom

photoshop är ju askul :)

2009-01-24 @ 17:22:19
URL: http://photom.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0