Besvikelse .

Satanshelvetesjävlaskit alltså .

Hade ställt klockan på alarm 06.45 .
Tog mig upp och gick till tåget , åkte 07.57 .
Kommer till jobbet 08.45 .
Ser en skylt att de har nya öppettider , öppnar 09.30 .
Jaha liksom , bra att man fått veta det !?
Sen sitter det en okänd brud på trappan in .
Börjar bli lite fundersam ...
Kanske skulle jag inte jobba förrän nästa vecka ?

Ingrid blir väldigt förvånad över att se mig .
Hmm .. har inte Elisabeth sagt nått ?
Förvirrad ?
Får iaf ringa till chefen och kolla ...

Jahapp ...
Visar sig att det blivit ett missförstånd .
Jag ska inte jobba , inte alls .
Tydligen hade vi aldrig bestämt veckor .
Utan hon skulle höra av sig om det blev nått .
Fy fan vad besviken jag blev .
Nu har jag alltså inget sommarjobb . Vad ska jag nu leva på ?

FAAAAAAAAN !


Kommentarer
Ludde

Amen vafan? Vilken stil :O.. Fy fasiken vad taskigt! Lider med dig!

2009-07-06 @ 14:44:29
URL: http://muppenludde.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0