Bloggfight .

Nu ger jag också mig in i dramat här .

Allvarligt nu , förstå vad vi försöker säga dig .
Och jag fattar inte .
Du skickar ett sms och skriver att ni nog är ihop .
Men sen läser man på din blogg att du är jätteosäker .
Det känns ju stabilt .
Och killen i detta dramat har ingen stake , det irriterar mig .
Att inte våga säga vad man egentligen tycker , bara låta allt hända .
Och sen säga till mig att man känner sig som en dörrmatta .
Allvarligt , det är patetiskt .

Jag har försökt få er båda att inse .
Behandla inte honom så .
Låt inte henne behandla dig så .

Ffs , väx upp nu båda två !

Kommentarer
Anonym

Haha well spoken my friend!! Kunde inte ha sagt det bättre själv.

Mer stake åt folket! :P

2009-07-20 @ 20:46:00
Bjernalt

(Y) Sno honom Bea

2009-07-20 @ 21:06:29
Therese

Halleda....

2009-07-21 @ 08:26:19



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0