Fan ta dig John Blund .

Bio igår då ja . Filmen var helt okej .
Men har ju läst böckerna så händelserna kom inte som en överraskning .
Visste precis hur den skulle sluta .
Men den hade sina småroliga stunder och den är bra gjord .
Satt och asgarvade åt andra saker än filmen också dock .
Drog hem till Kimsan igen efteråt , hände väl inget speciellt där .
Jag låg dock och sov på Kims säng . Skönt som fan .
Fick dock pallra mig upp sen vid halv 3 och dra mig hem till C för att sova där .
Somnade igen vid halv 4 tiden .

Vaknade till ett par gånger under morgonen .
Hade mobilen avstängd så kollade aldrig klockan .
Dock somnade jag om typ direkt .
När jag väl vaknade på riktigt sen och satte igång mobilen fick jag en chock .
Klockan var halv 4 . Daaaaaaaamn .
Men visst , 10 timmar . Det är inte så jävla länge ändå .
Dock hade jag ju sovit bort hela dagen .
Men men . Tog tåget hem 16.18 iaf .

Sen var det bara att packa upp all lägerpackning .
Hade ju inte hunnit det innan .

Bilder från lägret ligger uppe nu iaf .
Blir lite kompletterande sen när jag fått från andra .



Kommentarer
Frejis

Sexig pose! Haha. Och du borde verkligen skämmas som lät mig åka tåg helt i min ensamhet!!

2009-07-23 @ 11:40:45
URL: http://frejis.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0