Imponerande .

Jag är rätt stolt över mig själv .
Två anledningar egentligen .
1 , jag tränade idag för första gången på typ 3 månader
2 , jag lyckades få Freja med mig till gymmet !
Vi tog det rätt lugnt dock , snackade mest skit .
Men lite träning blev det och jag ska nog dit imorgon med .
Måste bli seriös med det igen alltså .
Vi brände nog 200 kalorier .
Piss i nilen med tanke på godispåsen man krängde i sig igår .
Den var säkert på minst 2000 . Illa .

Imorgon är de fest !
Jag har inga pengar till sprit . Jag är fattig .
Men kul ska jag bannemig ha ändå !
Dock ska jag först shoppa i Porrbutiken med DBCMF .
De har konkursutförsäljning , man kan ju fynda stort där !
Haha , inga pengar till sprit men sexleksaker har man råd med .
Men , det är faktiskt bättre för hälsan .
Right ?

;)


Kommentarer
Bjernalt

Hell Yeah :D <3

2009-07-10 @ 11:34:52



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0