Invigning av K-dagarna .

Yes , är ju lag på att man ska hänga i stan då , alltså gjorde jag det .

Förfest hemma hos Snuffe i Färlöv . Lagom mys med 6 brudar .
Porr med badboll och snabbe-taxi in till staden .
Träffade David och hans übersöta vän Daniel , utanför Biljard .
David hade inget leg så han fick sig en liten utskällning av mig .
Vilket roade vakterna väldigt mycket .
Och de tyckte inte att David var söt nog att komma in på mitt leg .
Attans .
När vi inte orkade bråka mer sa vi hejdå och jag gick fram för att lägga (legitimera) mig hos vakterna .
Detta fann dom också väldigt roligt . Förstår inte det .
Men det är alltid trevligt med roliga vakter !
Drog ett par shottar , sen var det tydligen dags att dra vidare .
Hur länge stannade vi !? , kanske max 10 min .
Lönt , jag stod ju och bråkade med David i säkert en kvart .

Nåväl in till Stora Torg , köpa dricka och leta Hässlare .
Träffade på några älskade florister med i vimmlet .
Tog det mest chill denna kväll .
Hängde ett tag på Tivolit , Frippe fixade bollar till alla .
Från en sån klo-automat ni vet .
När vi tröttnade drog vi hem till mig en liten kortis .
Jagade mal och vissa sov i min säng . Ehrm .
Snuffe kom strax efter 2 , hon skulle sova hos mig .
När Hässlarna hade stuckit slängde vi in en Grandiosa-pizza i ugnen .
Mums på det alltså ! Välbehövligt .
Och fy faaaan vad det var skönt att äntligen få sova !

Dock vaknade vi halv 11 av att Snuffes mor ringer .
Men , bara bra ändå . Jag måste börja vända tillbaks dygnet .
Nu ska jag snart dra ut till min kära fader och där väntar min farbror från Danmark .
Härlig dag idag faktiskt .

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0