Minnescermonin .

Först var jag väldigt anti .
Fan , varför måste man se en sån cermoni ?
Men , slutade med att jag såg typ halva iaf .
Och det ska erkännas att man blev rörd .
Som min pappa skulle sagt ; man hade tårna i ögonen .
Mest rörd blev jag när Michaels dotter Paris pratade .
Om hur hennes pappa var den bästa och hon älskade honom så mycket .
Tycker så fruktansvärt synd om henne och hennes bröder .
Fy fan att förlora en förälder .
Vill inte ens tänka tanken på att förlora min mamma eller pappa <3
Eller min bror , för den delen .
Stark av dem som höll tal att inte börja gråta mer än de gjorde alltså .
En annan hade ju brytit ihop totalt .

Michael Jackson kommer alltid leva kvar .
Sluta skriva en massa hemskheter om honom nu , låt honom få ro .
Vi minns genom musiken , inte genom ryktena .

Rest in peace , king of pop .

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0