Vilken diss !


Woh , bio igår !
Johnny Depp <3
Filmen var ifs ganska seg , bara stundtals bra .
Men , lite ögongodis är ju inte helt fel ändå .
Längtar som fan tills Alice i Underlandet kommer ut .
Depp är bäst i konstiga roller , faktiskt .

Efter bion drog jag till Helsingborg .
Fantastiska pågatåg , det finns faktiskt toaletter på dem !
Tro det eller ej Freja , men det var ingen kaffeautomat .

Och fan vad jag stör mig på mäninskor ibland .
Hoppade på en massa folk i Hässleholm . Fulla och galna .
Där var en kille som tydligen hette Tommy .
Han var vit , och pratade blattesvenska . Hans syrra pratade perfekt svenska .
Okej jag kanske tjuvlyssnade lite väl mkt , men var rätt svårt att undvika .
Men iaf , en annan sak jag störde mig på är hur tjejerna klär sig .
Alltså fan , "byxor" som knappt täcker röven .
Högklackade skor de vinglar fram i .
Tajta , korta jävla klänningar som visar precis allt .
Och , alla har ju inte figur till att ha sånna (mig själv inräknat) .
Det ser bara hemskt ut .
OCH , vi får ju inte glömma allt jävla smink de kletar på .
Seriöst , jag svär på att de hade varit 100 gånger sötare om de hade tagit bort 3 av 4 lager .
MEN , detta är ju bara vad jag tycker . Dela gärna med er av era åsikter .

Anyway . Väl i Hbg gick jag en sväng medans jag inväntade Hässle-folket .
Mkt trevligt att de också skulle dit .
Och jävla tur med , med tanke på att min sovplats svek .
Men shit the same , jag ska inte sura över det . Det är ju hans förlust .
Jag hade faktiskt trevligt ändå .
Letade först Pölseman sen öltält .
Slutade med att vi hamnade i ett tält där de spelade Gyllene Tider  >_<
Men visst , uppenbarligen så överlevde jag .
Fick mig en välbehövlig öl iaf !

Nu ska jag börja snygga till mig lite så smått .
Utflyttningsfest ikväll hos Andy . Najs !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0