Wiking Age .

Ice Age var himla bra , se den !
Lagom mkt kaos när vi skulle hämta ut biljetterna .
Eftersom alla skulle betala för sin egen . Men det gick iaf tillslut .
Roligast åt filmen hade nog DBCMF- Erica .
Den har knappt hunnit börja förrän hon brister ut i gapskratt .
Och det var bara hon som skrattade .
Underhållande ;)
Drog till Nille efteråt , efter en härlig biltur , innehållande burning , med David .
Kollade på när folket spelade Sonic , nått spel jag är för ung för att uppskatta .
Man känner verkligen sig liten i det umgänget ibland alltså .
Vi började kolla på Extreme Movie med , den måste jag verkligen se hela nån dag !
Verkade sjukt rolig alltså .
Well , senare tvingade jag med Erica hem till Dennis .
Var nyfiken på att se hans lägenhet . Och alltså ...
Det ser inte alls ut som att det bor en 22åring där , snarare 52 ...
Men vi kollade iaf på en skitdålig film , Them .
Isch . Plus att vi höll på att dö av värmeslag .
OCH Erica snodde det mesta av platsen i soffan . Morr ...
Vi sov iaf hemma hos C . Eller ... Erica sov .
Jag sov inte en enda minut den natten .
Hade åter fått soleksem på ruggen som tar kål på mig så jag kunde inte somna .
Trött trött trött ... Men , var bara att se ljust på dagen ändå !

Kommentarer
Bjernalt

Awwwwwwwwwwwww det var en fin kväll iaf :D , & filmen var bäst och pricken över 1:et var nog Davids körning ^^

2009-07-04 @ 12:13:37



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0