Dagen efter kvällen före .

Jaha , söndag . Klockan är snart 18 .
Jag har knappt klivit ur sängen .
Bra jobbat Bea .

Björket igår , förfest hos Nille .
Riktigt trevligt .
Vaxade Nilles håriga bringa och lockade Andys hår .
Kan ju säga att vaxandet inte gick speciellt smidigt .
Jag tror att han ångrade sig nått så in i helvete .
Resultatet :



Aousch !
Och att kyla med en frusen fiskgrattäng verkade inte funka så bra .
Finns iaf minst 2 filmer på denna händelse .
Ska se om jag kan få tag i dem sen så får ni alla se tortyren .

Kvällen var iaf mycket trevlig .
Dock blev det alldeles för mkt att dricka .
Halvsov på gräsmattan en stund innan vi skulle gå hem .
Väl hemma hos C somnade jag väldigt fort .

Vaknade dock vid 7tiden och mådde nått så in i helvete dåligt .
Sen var de bara till att inspektera insidan av dasset med jämna mellanrum .
Inte ett dugg mysigt alltså .
Blir inte mycket gjort idag . Men det gör inte så mkt .
Får se om det blir stranden imorgon eller inte .
Lutar åt inte , vill inte bränna ryggen igen .
Har haft ett helvete sen jag gjorde det hos Emma i onsdags .
Usch .

Nej nu blir det mer TV , sen kanske snart dags att äta nånting med .
So long suckers .

Kommentarer
Frejis

Du ska med till Åhus i morron!!! HV3 is the shit

2009-06-28 @ 23:50:47



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0