Feeeest !

Fest igår i Hässlehåla .
Drog till Kim vid 20 , låt förfesten börja !
Jag och Erica var DJ's . Uppskattades inte spec mkt (A)
Spriten flödade .
Shotade vodka med apelsinjuice , mintuu med pucko .
Och sen tänkte jag inte utan tog även en med vodka och pucko .
Jag var nog rätt full då , för det smakade bara pucko .
Och fy fasen vilken orgie det var .
Alla strulade med alla , vissa övergick mer åt petting .
Sen blev det björket .
Kan erkänna att jag var rätt dragen då .
Visade leget och sen gick jag bara rakt in .
Macke fick dra mig tillbaks för att jag skulle få stämpel .
Nångång under kvällen skulle jag upp och dansa på en högtalare .
Dock åkte jag med fejset före och har nu ett sött litet märke vid ögat .
Och ett stort märke på axlen , fast jag kände aldrig att jag slog i den .
Fast jag kom iaf upp andra gången !
Satans röj hela kvällen sen efterfest hos Nille efter en smaskig pizza .
Dubbelstrul i hans säng , jag var ej inblandad .
Jag, Gina, Frippe och Macke kollade på Family Guy .
Eller ja , Frippe sov mest .
Vid strax efter fem hade vi lyckats med åka-hem-tjatet .
Dumpade först Emma ,  sen Macke .
Jag fick sova hos C , eftersom min tilltänkta sovplats var besudlad .
Kom dit vid strax innan 6 . Då var jag trött .
Sooooovaaa .

Vaknade vid 10 först , sen somnade jag om och vaknade vid 15 .
Skönt .

Tack folket för en sjukt underbar kväll ! <3

Kommentarer
Bjernalt

Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww det var fan roligt :D <3

2009-06-14 @ 19:04:22
Bjernalt

& det var faktiskt inte dubbelstrul i sängen, jag typ sov mest :P

2009-06-14 @ 19:05:14
Frippe

jag sovde bara ett avsnitt eller två ;P

2009-06-17 @ 20:19:26



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0