Finjasjön

Blev en liten impulsgrillning igår med Hässlefolket .
Erica ställde upp som chaffis och Frejis som kartläsare .
Gick faktiskt väldigt smidigt , vi körde inte fel så himla många ggr (A)
Men hade vi bara använt våra kloka huvuden så ..
Hmm , får minnas det till nästa gång .
Vi var faktiskt andra bil på plats , av 5 . Inte illa pinkat .
Fick en lektion om bilar av Mr Fripp .
Frippe : En bil behöver 2 saker för att fungera
Frejis : Ja , en motor och en ratt *gör rattrörelser med händerna*
Dock kom vi fram till att det faktiskt behövs hjul också .

Vi körde ner till nått ställe som kallades Guldkusten , mysigt place .
Jag och Freja är finsmakare så vi hade minsann marinerat kött med oss .
Något som påpekades , det såg tydligen nasty ut .
Men det smakade ljuvligt . Jag vet att Mutta instämmer .
Freja släppte lös sin pyromaniska sida och försökte tutta eld på hela stället .
Eller okej , så farligt var det inte . Vi lyckades hindra henne .
De skulle iaf grilla marshmallows .
Måste säga att alla såg ut som de nyss sugit av nån .
Vitt klet på läpparna , snyggt .
Det spelades kubb med . Kungen hade minsann ett eget fort !
Bitches VS Pojkhororna , och trots hjälp från Schweiz så förlorade vi bitches .
Dock en planerad förlust , vi har faktiskt bättre saker för oss än att spela kubb (A)

Vid 23tiden skulle folket hem till Metchi .
Jag tog tillfället i akt och bjöd in mig själv till ett åk i Frippes Camaro .
Oh yeah baby , den bilen är fan porrig . Orgasm på den !
Jag , Frejis och Erica stannade dock inte så länge hos Metchi .
Vi drog istället hem och in på Biljard .
Där träffade vi Emma G med gäng , som senare skulle till T-baren .
Så vi hängde på . Dock var det rätt dött där med , inga kändisar .
Jag erbjöd filmmys med den sista Pirates of the Caribbean-filmen .
Sent blev det , vid halv 5 lämnade Freja mig .
Då hade vi suttit och halvsovit sen 3 .

Messade lite med en aggressiv Kim innan jag somnade som en stock .
Den stackaren hade blivit bestulen på sina strumpor .
Oroa dig inte , du kan få nya av mig i julklapp <3

Tack underbara människor för att ni roade mig denna lördag <3


Kommentarer
Bjernalt

Whit pleasure ^^ <3

2009-06-21 @ 19:51:48



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0