Hallucinationer .

Alltså , jag haaaaatar att vakna och tro att rummet är fullt med folk .
Det hände mig tre gånger i natt . TRE gånger !
Jävla feber .
Jag tror till och med att jag pratade med folket .
Muttrade om varför de inte kunde hänga nån annan stans .
Jag sover ju i bara trosor nu med , så satt ju med täcket uppe vid hakan .
Måste sett ganska roligt ut ändå .
Där sitter jag och muttrar för mig själv och försöker dölja mig med täcket .

Anyway , sov till 12 idag .
Har dock vaknat med 2-3 timmars intervaller hela natten .
Och så har jag knappt lämnat sängen heller .
Dock känns det som att jag är på bättringsväg igen .
Tror febern har lagt sig lite .
Bara att hoppas på att man är frisk imorgon !

Kommentarer
Anonym

Krya på dej <3

2009-06-18 @ 20:33:46
MissMagicGirl

Sv: Tack så jättemycket för dina snälla ord på min blogg! Jag blev så grymt glad när jag läste din kommentar! Stort tack! :)



Hoppas du kryar på dig! Jag brukar också få såna där syner när jag har feber så jag vet hur det är. Fy,



Hoppas du får en frisk och trevlig midsommar!

2009-06-18 @ 23:02:13
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0