Needy !

Faaaan jag är sjuk .
Helvetes piss .
Vaknade imorse och var helt fuckad i skallen .
Och så skulle man ta sig till tåg och hem från tåget med .
Tog väldigt mkt längre tid än vanligt .
Typiskt att just jag skulle stå för matlagandet med .
Men , det uppskattades iaf . Tur det .
Satte igång en film innan vid 18-tiden , Wall-E <3
Och såklart somnar jag efter knappt halva .
Var så himla varmt och skönt under täcket !
Men nej tack , feber och halsont är ingen hit .
Vill bli frisk till midsommar !

Och det där med needy .
Jag och Freja har bestämt att vi ska sluta slampa oss .
Vi ska bli seriösa . Hmm , jag undrar hur det ska gå .
Finns bara en vi får tråna efter , men ja han är förbjuden frukt så .
Ingen risk till slampning där .
Dock är jag helt needy efter författaren .
DET är sinnesrubbat .
Han är för fasen bara ett fyllestrul !
Och jag har gjort bort mig totalt , så det är nog kört där .
Damn .

Kommentarer
Emma

Jag tycker att du gör det så sjukt mycket svårare med författaren än vad de behöver vara, men antligen kör du eller så får du skylla dig själv :P

2009-06-18 @ 00:12:21
URL: http://emooma.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0