Aningens för mycket faktiskt ...

Ja men faktiskt ... Detta har jag att göra i skolan nu :
- Svenska tal , nationellt
- Samhällsprov 50-90 tal
- Samhällsredovisning 70-tal
- Webbdesign , egen hemsida
- Kultur och stilhistoria-arbete
Men hallå jag orkar inte ! Jag vill gå i ide nu !
*suck* Bara till att bita i det sura äpplet . Men glöm att jag jobbar på helgerna .
De är faktiskt heliga nu framöver ! Punkt slut .

På fredag är det föresten dags för ett 3:3 . Denna gång med temat : Flower Power .
Me like !!

Nä nu ska jag plu...eeeh... kolla på tv ! (Jag har lite svårt för att ljuga)


Kommentarer
Malin

Usch, din stackare men till sommarn är de slut så nu ser man ju slutet iaf =)

2009-03-11 @ 08:07:57



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0